El valencià: 2a potència mundial bloguera?

dilluns, d’agost 21, 2006


No m'ho explique, no m'ho crec. Segons Blog Census, una llengua tan marginada i minoritzada com és la nostra, el valencià -el català de tots, deia Enric Valor-, és la 2a llengua amb més blocs del món! Només superada per l'anglés -hòsties, només faltava superar-los a ells!- i per darrere de la nostra llengua queden idiomes tan parlats com el francés, alemany, espanyol, xinés, rus...

Ho pots vore ací.

És increïble i si no és cap error ni trola i és una relaitat, me n'orgulleix contribuïr-hi des d'este modest bloc. Açò és una mostra més de la importància del poder i potència de la societat civil dins dels projectes socials i això no ho haguera pogut fer cap partidet ni organització sectària. Només ho podem fer nosaltres, tots.

I ara a vore que diuen els mass media al respecte. Segur que tota la maquinària colonitzadora mediàtica que sofrim es posar a lloar que la seua llengua estiga en 4t i 5é lloc, darrere d'una idioma el qual han intentant acabar amb ell i que no té cap estat darrere per recolzar-lo i practicar una mínima defensa front el seu imperiet.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

això és perquè els valencians tenim uns collons que ens ha donat Nech que no ens els aguantam!

Anònim ha dit...

Jo m'ho crec,jo tinc 4 blocs(alguns personals i alguns de penyes).
Així farem país i això demostra que la llengua catalana-valenciana és molt més important del que pareix.
Endavant!