Salt temporal

diumenge, de març 01, 2009


Uns dies fa que el msn no em va. I em vaig dir, me'n farén un de nou i així m'entrentic. Aleshores vaig guardar els contactes segons una opció que s'hi donava al msn per després exportar-ho al nou. I esta acció va tindre conseqüències inesperades. No és que foren extasiants, però sí curioses. M'ha servit per a apreciar el temps. Per motius que desconec, a l'anterior msn hi havia gent que no veia connectar-se en anys i que al nou msn apareixien connectades. Deixant a banda l'inexplicabilitat del fenomen, m'ha servit per a retrobar-me amb eixa gent que s'havia esvaït de la meua cosmovisió. Però a més, m'han donat la sensació d'un salt temporal. Sí, la darrera vegada que vaig parlar amb ells, pot ser fa 2, 3 o inclús 4 anys -molts per a una persona jove, que jove, pràcticament adolescent com jo- i fent una introspecció en la meua memòria de llarg termini he començat a recordar coses, curiositats que sorprenen a u mateixa que s'enrecorde. I eixes coses de sobte han sigut resoltes i amb perspectiva per jutjar-les objectivament. M'ha recordat, irracionalment -perquè no li trobe directa relació- una cosa que em contava el meu avi de xicotet de quan treballava en una fàbrica de gelats, i és que allà feren un experiment a l'obrir la producció, fou congelar un gelat, que 20 anys després tragueren per tastar-lo i comprovar que encara estava bo.

Deixant a banda tot això, m'ha servit per saber com era jo, no sé, amb 15 anys. Algunes coses s'enrecordaven de mi, i no m'imaginava amb moltes d'elles, que jo fa 4 anys les pensara. Curiós. I en estos temps que corren -supose que per a tots, però especialment ara per a mi- em sorprén la meua pròpia història, i puc separar més que mai, el passat, el present i un incert futur, al que tem, però que també li trobe cert supense. La tensió sempre té el seu puntet.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

osti, ara em recordo del temps que fa que no em connecto al msn on una part del interès era parlar amb tu fins les tantes xD

Anònim ha dit...

Supose que aquelles persones et tenien en no admetre... Tampoc és que valguen massa la pena, no creus?

Xè, porte un cap de setmana pipant-me totes les sèries d'anime que trobe pel mig. Estic genial.

(Sarcasme)

Un dia et dignaràs a interessar-te pel que escric i deixar com a record la teua firma...

nuriet ha dit...

Jo encara et recordo i et podria dir tres paraules: rabosa, trompa i Rocio.
Et sonen? Em recordes?