(re)tornar

diumenge, de març 01, 2009


M'apetia i si ho pense un poc més no ho faig. No és que siga el no va a más, però així sóc jo, ho pense massa tot. Dit açò, la qüestió és que reobric el blog. Si bé no és que s'haguera tancat, és que per l'oblit havia mort, o almenys entrat en coma profund. Tampoc és que vaja a prometre res, simplement m'ha pegat per ahí, així que no és d'estranyar que d'ací un temps torne a les mateixes de sempre. Però mira, una ràtzia d'aire fresc m'ha inspirat. Un aire fresc no desitjat, però que ha arribat i que a ell u s'ha d'acostumar.

Així que ens veiem per ací de nou -o no.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

^^

Què fort, he entrat al meu bloc per simple rutina i com et tenia enllaçat a la pàgina principal, he vist que havies actualitzat! Rabosa actualitzant!

Va, esta volta ha de ser de veres, eh?

I ja saps, l'aire nou mai ve malament. Per cert. ENLLAÇA'M!! xDD

Un beset, Rabosa.
Espere que les teues firmes que ara no tens excusa, hihi!

Anònim ha dit...

re-benvingut. Tornarem a passar amb més esperances de trobar alguna cosa nova.

Baha ha dit...

Jaja eres un puto yonki!

Gràcies pel comentari al meu blog, i encara que no sabia lo del regional, el meu problema no és saber com tornar a Barcelona, sino el simple fet de tornar, ja que no és una cosa de primera necessitat...